lördag 20 november 2010

Back on track.

Ja, bloggningen har väl inte varit den bästa den senaste tiden, men nu ska den tas upp igen. Jag mår bättre nu, mycket jobbigt har lagt sig nu.

Till dig Juliet: Bääääbislammen kommer troligen inte förräns till våren eftersom jag har ett gäng jag får valla på när jag vill just nu. Plus att jag till våren får tillgång till en mycket bättre hage :) Men jag vet det i nästa vecka så jag återkommer med den frågan!

Igår gjordes kemilabben (som egentligen var gjord redan, men av någon anledning försvann den från datorn.) och till slut blev den i alla fall inskickad. Sen pluggade jag till ca. klockan 01:00 och idag har jag gjort prov i Kemi. Ja, jag vet att det är lördag, men (faktiskt helt frivilligt) har jag gjort kemiprov för att höja mitt betyg. Det var dock svårt, och den delen jag har lätt för (räknedelen) bestod bara av tre frågor.... typiskt. Ikväll ska jag och älskling på bio, det är Harry Potter som väntar! ska bli spännande... och framför allt mysigt :) Cosmetica ska tränas innan det dock.

Igår fick jag en julkalender! wiiie snart börjar nedräkningen! Om en dryg vecka lyser hela landet av små söta julbelysningar, stjärnor och stakar. Alla julprydnader, tomtar, änglar och kulor kommer upp, så mysigt. Ååh vad jag längtar. Plus att jag kan skaffa julskivor till bilen då, så mysigt!

Detta blev ett väldigt osammanhängande inlägg, men så går det när man inte bloggar tillräckligt. Ordning ska det bli!




XoXo

1 kommentar:

  1. Bääääbislaaaaamm :)

    Du, kan du ringa mig i veckan? Efter 4 vilken dag som helst :) Kom på att det är advent på söndag, så vi kanske skulle ta sminkgrejen på lördagkväll, om det funkar för dig? Har inga pengar på mobilen, så du får som sagt hemskt gärna ringa! :) <3

    SvaraRadera