söndag 7 november 2010

Plugg

Igår köpte pappa smörgåstårta till middag! åååh vad jag älskar smörgåstårta. Hade kunnat leva på det... det och subway!

Idag har jag i alla fall inte gjort mycket mer än att plugga. Och kolla på tv med älskling :) det gick en jättesöt film på tv, Water Horse hette den. Jätte gullig och rörande, rekomenderar den starkt. Igår hyrde vi film och köpte godis (och äcklig glass, B&J) den filmen var dock inte bra. Den var som ett jädrans sömnpiller, hur seg som helst! så kan det bli ibland, det var mysigt med en hemmakväll i alla fall :)

Jag tänker nu fortsätta att plugga, tråkigt nog. Det känns som att jag inte hinner med något jag vill i mitt liv. Inte mycket i alla fall. Fy fan vad det ska bli skönt att ta studenten! jag längtar.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar