söndag 21 november 2010

Dagens teknik....

Min telefon är stendöd och min laddare är hos Oskar. Såklart. Så nu har jag bett pappa att väcka mig imorgon, får se hur det går. Ytterligare lite spänning i vardagen! haha

Mamma har ju köpt en Iphone. Hon vet då inte riktigt vad som är upp eller ner, och tydligen har hon ingen riktig pejl på "appar" heller.

Jag: Mamma vad gör du?
Mamma: Jag brukar dra över skärmen såhär, för ibland händer det något. Och biland säger den BRRR!
*Tystnad*
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Mamma: Ja, och sen ibland hoppar dom! Då kan man flytta på dom. Jag råkade slänga runt en massa och nu hittar jag inte dom... kan du ta fram dom?
* Tystnad*
Jag: HAHAHAHAHAHAAH!

Det fortsatte ytterligare ett tag, men så roligt ska vi inte ha det här! haha söta lilla mamma, vi kan byta telefon om du vill :)

Godnatt, sov gott.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar