tisdag 2 november 2010

Ingen bil och planerna sprack

Jaha. Nu skulle jag ha handlat och ha suttit hos Oskar i några timmar redan. Istället sitter jag hemma. Utan bil. Jajemän, så är det. Affären stänger om 20 minuter, så Oskar fick handla åt mig. Tack för det, du är kvällens räddare i nöden!

Pappa ville lossa bultarna på däcken idag så att jag lätt ska kunna ta av dom om jag skulle få punka. Speciellt eftersom vi ska åka en bit i morgon. Nu är det ju så att han ju såklart skulle göra det i allra sista minuten och självklart så gick inte bultarna av. Så nu har han varit i en verkstad här ute i skogen i någon timme, för att sedan komma hem och köra iväg till nästa- i stan. Nu är han borta på obestämd tid. Det var definitivt inte lönt att jag tvättade bilen idag i alla fall. Får åka in på en sån car-wash imorgon.

Kvällen planer sprack alltså. Ska sätta mig och kolla på tv och hoppas på att han snart kommer hem med min trogne tjänare.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar