måndag 29 november 2010

En Mycket God morgon!

Idag sov jag till halv 12. Det var riktigt skönt, jag behövde verkligen ta igen helgens brist på sömn. I Fredes kom jag nog i säng närmare 06,00 (Tror inte det var senare i alla fall) och i lördes blev hon nästan 05,00. Jag gick upp nio i lördes och tio i söndes... så det var skönt att sova! och det tackar jag snön för :)

Jag tänkte plugga lite psyk, danska och skriva en massa på projektet idag. Sätta upp lite julpynt tänkte jag faktiskt inleda med också... mys! Bränna en julskiva ska jag också göra! det är sååå mysigt! längtar tills det är jul. Och inte att förglömma, på onsdag får vi börja öppna våra chokladkalendrar!! wiie

Förresten så är det bara 12 dagar + avslutning kvar på skolan!! åh vad jag längtar till lovet. Ska bli så skönt. Inga läxor och bara kunna umgås med familj och djur! Mys på det.

Hörs kanske sen,

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar