tisdag 30 november 2010

Den gamla vanliga stressen

Hej å hå. Har nu suttit och slöat alldeles för länge och ska snart börja på projektet. Känns tungt just nu, alldeles för lite tid kvar... måste göra psyk också. Buhu. I alla fall så har jag hittat en häst till helgen! Eftersom Cosmetica har varit insnöad i typ två veckor så kan jag ju inte ha henne på clinicen. Så det blir till att låna, ska prova den imorgon (har aldrig sett den förr). Hoppas det funkar nu :)

Idag har jag och Rebecca panikartat köpt fika till klassen eftersom dagens två slarvrar hade glömt det IGEN. Bråttom som tusan blev det, men vi hann. Sen fick vi handla en gång till för att jag skulle ha lite grejor till hudvårdsklasserna. Så vi har handlat järnet idag! :D (Vilket påminner mig om att vi snart ska till ULLARED igen!! wiie)

Nu ska jag plugga,

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar