onsdag 10 november 2010

Sminkparty!

God morgon!

Sitter för tillfället hos Oskar och väntar på att klockan ska bli lagom så att jag kan köra och hämta JB och köra till skolan :)

Sminkpartyt blev rätt sent igår så jag orkade inte blogga då, men här kommer summeringen i alla fall! :

Jag vet inte om jag har berättat det, men jag var på ett sminkparty i somras också. Det var för samma företag, nämligen Mary Kay. Tjejen som då var konsult var helt knäpp, vi fick inte prova någonting och dessutom så hade hon nästan inga produkter att visa. Plus att hon vågade inte säga något, utan läste bara innantill i hennes manus (Ja, hon hade ett manus!). Igår var det andra bullar. Det är vad jag kallar ett sminkparty, det var awe... wait for it... sum! verkligen skit bra var det. Man fick prova massor, fick jätte bra tips och hon visste verkligen vilka punkter hon skulle trycka på, vad man behövde jobba på. Hon var riktigt duktig och super trevlig dessutom. Mina inköp kommer på bild senare...

Jag slapp också sitta uppe hela natten och plugga eftersom danskan blev inställd för två veckor framöver. Gött! Ikväll blir det dock plugg lääänge är jag rädd för. Har ett engelska arbete tills i morgon, ingen lätt uppgift heller.... kommer ta tid. Plus att jag går i skolan till halv 6 och har träning ikväll, så jag känner på mig att det kommer bli en lång natt!

Hörs senare

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar