tisdag 16 november 2010

Snart jul

(De senaste dagarna, nästan hela senaste veckan kommer ej att nämnas här. Period.)

Jag och mitt nyklippta hår kom nyss fram till att jag (vi) bara har 20 skoldagar + avslutning kvar denna terminen. Det är inte alls mycket och det känns sjukt skönt, samtidigt som jag just blev vädligt uppstressad, därför att:

1) Alla julklappar skall då vara köpta. Jag började ju för en gångs skull i tid, men jag vet inte hur jag ska hinna handla resten.

2) Boken (Projektarbetet) skall då vara klar. Fattar ni? jag har hur mycket som helst kvar! hjälp.

Denna veckan är det i alla fall psykologiprov och kemi som gäller. Sen har jag bara arbeten kvar så då blir det till att jobba järnet med projektet, och försöka hinna julhandla.... Det positiva är att det kommer bli riktigt skönt när boken äntligen är klar, plus att jag längtar till julen...



XoXo

1 kommentar: