lördag 11 december 2010

Ullaredpics

Här kommer bilder från Ullaredsresan! Det var kul, som alltid med tjejerna! Jag kände mig dock stressad över alla julklappstvången plus att jag hade sjukt ont i rygg & nacke. Så för min del var det inte någon top-score denna gången. Men där föreligger väl en viss risk att vi åker dit snart igen... ;) Julklapparna kan jag ju inte visa här, men det jag unnade mig själv är på bild längre ner. Lite grejor så jag kan vara fin på jul/nyår! Där fanns rätt mycket annat jag ville ha, men kunde inte unna mig själv något speciellt pga julklapparna. Skulle vilja ha vinterskor och en nyårsklänning... Sen är jag fit for party! Men i alla fall så köpte jag ett troll också!! Det är dagens bästa köp, jag älskar den lilla krabaten, den är så söt!! tycker inte ni det?













Datorn är seg som kola så jag lägger inte in fler bilder. Inte nu i alla fall.

XoXo

2 kommentarer: