torsdag 9 december 2010

Sängen kallar!

Nu har jag faktiskt varit riktigt duktig. Jag har städat halva ovanvångingen, det tog faktiskt tid. Sen har jag suttit i flera timmar och skrivit på boken. Fan vad jag vill bli klar med den nu. Det känns som att jag skriver hela jävla tiden, men den blir fan inte längre? *suck* Denna helgen måste jag i alla fall ha skrivit klart all text så att jag kan finslipa, rätta, redigera bilder och sätta in bilderna nästa vecka. Sen ska möget skickas in... Just nu hatar jag boken, men åh som jag kommer älska den när den kommer hem i brevlådan, färdigskriven... mmm :)

Då har man bara boken + 5 arbeten + 2 prov kvar... allt detta ska ske på 4 skoldagar... :S fattar fan inte hur skolan tänker. Projektdagarna försvann ju också. För det hade jag ju inte aaaaaalls behöv, nej. Fy fan för HTS säger jag bara, även om där finns vissa ljusglimtar. Inte många, men dock.

Jag tror inte ni förstår vilken befrielse det kommer bli för mig när skolan slutar för terminen och läxorna är slut... men när den dagen kommer ska jag försöka beskriva den i ord.... ;)

Nu ska jag i alla fall duscha och göra mig redo för sängen, är GANSKA trött. Jag behöver god natts sömn så jag orkar shoppa ordentligt imorgon!! Glöm inte att be till vädergudarna nu så att vi får hyfsade vägar att köra på. Ullared, here we come!

Tänkte att jag skulle följa strömmen också och lägga in en fin liten lista för er nya läsare som inte känner mig :) Egentligen skulle jag väl börjat 1:a december, men det går väl lika bra nu!

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Min tro
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Det här är betydelsefullt för mig
Dag 12 – Mina drömmar
Dag 13 – Min första hund
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Ett annat ögonblick
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Mina rädslor
Dag 21 – Min favoritplats
Dag 22 – Det här saknar jag
Dag 23 – Han/Hon jag vart tsm med längst

Godnatt!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar