söndag 12 december 2010

HD+ED+Valp!

Jag vill ha en valp! NU! Har suttit ett tag och tittade på söta BC`s, så underbara dom är... många kullar ute nu också.. är det inte meant to be? vill ha, vill ha... men pappa hade antagligen slängt ut mig om jag hade kommit hem med en nu. Jag vågar inte ens föreslå det, haha. Jag har kollat på vuxna också, det hade varit kul att ta en omplaceringshund med. Då hjälper man liksom... Fast jag hade gärna köpt en av varje :)

Tindra hade förresten B-hofter och grad 1 på armbågarna. Det duger ju, även om det kunde varit bättre :)

XoXo

4 kommentarer:

  1. AWESOME JU!
    B-höfter räknas ju som väldigt bra nu! :)

    (Vet att det fanns (finns?) en jättesöt BC-tik på hundarutanhem.se)

    SvaraRadera
  2. Ja, det duger ju absolut! men man vill ju alltid ha det bästa! ;)

    Ååh, jag ska kolla med en gång! <3

    SvaraRadera
  3. mmm.. troligen. Men nu har jag ju bytt bana, en vavva-hane med rosa strass som heter Jockiboi! :D <3

    SvaraRadera