måndag 13 december 2010

Praktik på Brandstationen

Idag har jag varit på praktik på brandstationen i Hässleholm. Bland dag, alla är jätte trevliga och sjukt roliga (lite töntiga också, passar mig utmärkt, haha!) men det hände inte mycket idag. Inte ett enda larm kom så jag har bara slavat och gjort ingenting. Bilden jag körde när jag slavade var rolig, gick brett- haha! men den och jag var inte helt överrens. Jag fick motorstopp! haha (när jag skulle skjutsa valparna (ettorna) ocskå. Pinsamt!) Bussen jag skulle köra startade inte, så bilarna och jag var inte riktigt på samma bana. Jag och bronton däremot, vi bandade! haha det var kul :) Den dyraste leksaken jag har lekt med hittills. Kände mig ganska kingig faktiskt.


Bronto skylift, inte den jag körde, men en likadan :)

Planen nu är att äta. Sen måste jag duscha och plugga, funderar också på att köra till Oskar. Saknar min älskling lite...

Vi får se hur det blir!

XoXo

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar