tisdag 28 december 2010

Blodig träning

Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta alls... hela dagen har försvunnit till absolut ingenting... vet inte ens var tiden har blivit av? jag har väl drömt för mycket... jag vill ha bebisvalp!

Tränade Tindra i Hässleholm igår, det hela slutade med att hon gjorde ett glädjeskutt rakt upp i huvudet på mig och näsblodet började forsa. Jag har aldrig haft näsblod innan, och jag hade ingen aning om hur mycket det kunde komma där. Fy så äckligt. Ont som fan gör det också. För övrigt så var Tindra långsam och kass som vanligt, men hon är ju ingen agilityhund- det är redan konstaterat. Hon har i alla fall gjort framsteg, hon är mycket bättre än för ett halvår sedan. Vem vet, om några år kanske hon kan starta en tävling? man kan ju hoppas.

Orkar inte lägga in bilder, är inte på humör alls.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar