tisdag 7 december 2010

Surpuppa

När ska det ta slut?

ja, som ni förstår så har denna dagen också gått åt pipan. (Förutom veterinären, det gick ju bra.) Jag var klar helt och hållet i tid innan skolan, men när jag skulle köra fick jag ju först skotta fram bilen. Sen kom jag på att jag hade glömt plånboken. Så jag fick hämta nyckeln, låsa upp och hämta plånboken. Låste och gick igen. Sen kom jag på att jag hade glömt pennskrinet. Så samma visa igen. Sen kom jag fram, och insåg att jag hade pluggat alldeles för mycket till historiaprovet, men hur skulle jag kunna veta det? Sen körde jag hemåt, och gissa vad? Oskar kommer inte hem förren ikväll, tråkigt? japp. Gissa mer? Jag hade ingen nyckel så jag var utelåst. Nu har jag i alla fall kommit in, så nu ska jag väl sitta och sura för mig själv tills Oskar kommer hem. Då kan jag sura på honom istället! Haha :) (Så otrolig söt och romanisk jag är såhär i juletider!)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar