söndag 5 december 2010

Nostalgi

Ungefär hela dagen har jag rensat i alla kläder jag äger. Alltså allt från när jag var blöjbarn tills i år. I en ficka hittade jag denna:




Det syns lite dåligt, så jag skriver vad brevet säger:

Hej Daje!!! B14 14:09

Jag vet att det inte är min tur att skriva men matten var trist. Hoppas att gympan var kul!!! Vad gjorde ni? Utanför är några cp-barn typ. De slåss och skriker. Det ska bli kul hos dig idag!!! Men jag vet inte om jag kan rida, snyft!

Tanja kommer att vara fett gris i Stockholm nästa år... Aramis hade varit löjligt bra, så jag kanske tar honom...

Ska du tävla vandringspriset? Jag och Aramis och Tanja ska, Aramis ska lära sig platsliggande sen är han redo för tävling!!!

Jag börjar få ont i handleden nu så jag skriver bara lite till...
Det ska bli roligt att gå skåneleden! Jag ska gå där nästa sommar!!!

Puss o Kram

(PoK)

/Julle



Haha, Detta måste vara längesen (Med tanke på att Julia tyckte att det skulle bli roligt med skåneleden!!) Julia, du har möjligtvis inte svarslappen? :D

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHA fan vilken skämt...
    Fan vad fullt jag skrev... Och varför kallade jag dig Daje?

    Ska kolla om jag har svarslappen någonstans ;)

    SvaraRadera
  2. Nej, inget skämt! haha jag tyckte det var kul att den har legat kvar hela tiden... den måste ju ha legat där i några år!

    Jag var kallad Daje för att Vickan inte kunde säga Ida när hon var lite, och på något sätt fick hon det till Daje... haha

    SvaraRadera
  3. Okej :P haha shit...Ska se om jag har kvar de gamla breven...

    SvaraRadera