måndag 6 december 2010

En extra dag hemma

Eftersom febern började smyga sig på imorse så stannade jag hemma. Man får ju ta varje chans att slippa skolan, eller hur? Jag känner att jag inte orkar mycket mer alltså. Vill ha lov NU!

I alla fall så ringde Oskar och väckte mig i morse, så sova fick jag inte i alla fall. Sen har jag mest pluggat, läst bloggar (så klart) och gjort lite annat smått. Men mest suttit still alltså. Var ute och pratade med hästarna med, tog lite bilder med den, numera kända, dåliga kameran. Har inte tid att redigera något idag heller, måste plugga... Men här kommer några bilder i alla fall:

Jackie diggar snön




Snön har blivit för tung för stackars trädet...




Missade målet, men landkapet är ju i alla fall vackert!




Cosmetica var lika trött som jag...




Haha, varför tänker jag på en kamel när jag ser denna bilden?!






Madeira fick inte komma riktigt nära mig för Cosmetica...




Söte!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar