torsdag 9 december 2010

Dag 01-Om mig

hmm.. svårt o veta var jag ska börja, haha!

Jag går i alla fall tredje året på gymnasiet och jag går då Nv med inriktning räddningstjänst, jag har också läst lite extra kurser såsom medicin och latin. Anledningen till det är att jag ville bli något inom sjukvården, men nu är jag så trött på medicin att jag nästan kräker när jag hör ordet. Den senaste tiden har jag dragit mig mer åt polisyrket, tycket det verkar spännande. Först och främst ska jag i alla fall ta studenten och göra lumpen, sen får vi se.

På fritiden gör jag väldigt mycket mer än vad jag har tid med, jag tränar och tävlar med mina hundar och hästar (har dock för närvarande bara en tävlingshäst själv, men det brukar finnas andra som behöver ut), detta tar ofantligt mycket tid, men jag älskar det så mycket. När jag inte tränar eller tävlar så umgås jag med familjen och vännerna, mest med Oskar (pojkvännen) inom familjen och mest med Julia från vännerna.

Jag är väl vanligtvis ganska glad av mig, rätt så sprallig, kanske lite konstig också, vad vet jag? det borde ju mina vänner egentligen få uttala sig om! Just nu tär skolan som attan på mig, men det ska nog reda upp sig, som med allting annat.

Jag tycker att det är jättekul att ni läser min blogg, men ni får jättegärna kommentera också, det hade gjort min dag! :D



Jag och min bebis



Hade inte någon speciellt bra bild på mig på denna datan, men här är jag i alla fall :)

Hade ingen agilitybild här, så får lägga in det från någon annan data, men idag är jag trött, så

Godnatt, på riktigt denna gången.

XoXo

1 kommentar: