söndag 26 december 2010

Julen är redan över...

Bloggningen har varit extremt kass. Jag har varken hunnit eller orkat. Känns riktigt tråkigt faktiskt, hade kunnat bli många roliga inlägg en senaste veckan. Men de sista dagarna innan avslutningen spenderades till att plugga, och även så dagarna efter. Sen blev det ju jul. Jag firade tre jular i år, alla mycket trevliga :) Många fina julklappar fick jag också, tror att jag har varit riktigt snäll... :$ hihi Fick videokamera (!) Massor av vackra smycken, USB (välbehövligt!!), hårfön (Också välbehövligt!), klockor (Japp, i plural!), bok, pengar, stekjärn, grytplattor, stekspade, Ed Hardy väska och strumpor... tror det var allt... men jag är ganska trött så kan hända att jag glömt något. Men i alla fall, tack allihopa! (Bilder kommer när min kamera har hittat hem igen)

Nu har jag två arbeten kvar + projektet. Allt måste vara klart innan nyår, sen kan jag slappa järnet!! men trots skolarbetena så har jag faktiskt hunnit med en del annat också. Både behövliga och mysiga saker. Känns bra.

Nu ska jag läsa lite, sen sova!

Uppdateringen kommer vara bättre nu, jag lovar!

Godnatt!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar