lördag 11 december 2010

Dag 3-Mina föräldrar

Åter till ordningen, inlägget för dag 3!

Mina föräldrar är skilda sedan ca. 15 år tillbaka. De bor dock inte långt ifrån varandra, och beter sig som vanliga vänner, så det är aabsolut inga problem med det. Jag har alltid haft skilda föräldrar så jag tycker inte det är konstigt, känns helt normalt!

Pappa är hovslagare och det är han som hjälper mig med djuren och skjutsar till alla tävlingar. Det är alltså tack vare han som min tävlingskarriär ens existerar. Även om jag har verkat otacksam så många gånger så är jag förevigt tacksam.

Mamma jobbar för tillfället som demonstratör (tror jag det heter?) och vi har väl inte haft världens bästa kontakt genom åren. Nu bor hon dock närmare oss än innan och vi träffas betydligt oftare. Hon är den trogne fotografen och häst/hundhållaren på tävlingar, det hjälper mycket så tack!

Har inga bilder på dom tror jag... har bara sånna gamla som man framkallade ni vet? hade kunnat scanna in dom om jag hade orkat, men det gör jag verkligen inte. Är riktigt trött faktiskt.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar