lördag 18 december 2010

Dag 6-Min bästa vän

Denna var lätt. Min bästa kompis är Julia Larsson, Juliet. Jag har många vänner, men Julia är den absolut bästa. Det tar tid att lära känna varandra bra och vi har känt varandra ett bra tag, vilket gör att jag vet att det jag vet om henne är sant och jag vet att hon går att lita på. Hon är den enda som har stått vid min sida i alla lägen, jag kan ringa henne dygnet runt om det är något och om det skulle vara något jag inte berättat ser hon direkt på mig att något är fel. Ingen annan kan se det, bara hon. Jag har en tendens att gå och hålla inne saker och ting, vilket inte är bra... men där är hon bäst, hon stöttar mig, och hon säger alltid vad hon tycker. Även om det går emot mitt tycke. Det är inte många som har så många styrkor som hon, och jag har bara hittat en som hittills aldrig har svikit mig. Sen att vi har hundar som en gemensam nämnare gör ju inte det hela sämre :)

Du kan läsa Julias blogg här: J


Sen blir man alltid glad av Julia med:)




Människor som Julia växer inte på träd, skulle du vara så lyckligt lottad att du har en sådan vän så ta vara på den, för det finns inte många.

Detta blir kvällens sista inlägg, Godnatt!


XoXo

1 kommentar: