torsdag 16 december 2010

Catching up

Oj... nu har det gått alldeles för lång tid sen det senaste inlägget, men jag har bara inte hunnit! den lilla lediga tid jag har fått över har spenderats med älskling. Just nu är han på träning så då passar jag på!

Jag var ju som sagt inne på JC, orkar inte berätta hela historien, men jag vill i alla fall ge JC på gallerian i Hässleholm ett STORT plus för att ni hjälpte mig så bra!!

En del julklappar inhandlades i tisdes också, så nu är jag nästan klar.. skulle handlat det sista idag, men vädret satte stopp så planerna har flyttats till måndag istället.

I onsdes hade jag åter praktik på räddningstjänsten, eftersom detta inlägget kommer att bli cp-långt redan som det är så tänker jag inte berätta allt, men daagen var awesome. Vi fick larm och jag fick följa med och allt! dagen innehöll både det ena och det andra och det var jätte bra :)

Idag har det ju då varit snöstorm... lite jobbigt, jag tog mig i alla fall till skolan och gjorde engelskaprov som inte gick så bra. Nu har jag bara 5 arbeten kvar + boken, sen är jag KLAR för denna terminen. Jag ska plugga lite ivkäll, sen ska jag jobba satan till helgen så jag verkligen blir klar! Ska bli skönt. Helgen är i och för sig redan fullproppad, så vi får väl se hur det går...

Inga bilder idag och förhoppningsvis roligare inlägg imorgon!


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar