lördag 4 december 2010

En lördagkväll för mig själv

Min stora kärlek just nu är min megastora & superlyxiga chokladkalender (Sorry Oskar). Så här ser den ut: (Notera dagens lucka!)





Och så här kan det se ut i en lucka, man blir väldigt glad av tomtarna! Jag älskar denna julkalendern, den är varje dags höjdpunkt. Det är så spännande, man vet ju inte vad som blir dagens godis! Denna tomten var fylld med smartisar! (Den lät som en maracas när man skadade den :D)



Ni får ursäkta bilderna, jag har ju fortfarande ingen ordentlig kamera, men jag tycker faktiskt att detta är bättre än ingenting.

Ikväll har jag verkligen tagit hand om mig själv, jag kände att det var på tiden, speciellt nu efter dessa två hårda dagar som gått.

Produkterna som användes ikväll blev:


Nu återstår bara att jag ska måla naglarna innan jag ska sova!

Godnatt,

XoXo


Ps. När jag en stund senare skulle kontrollera mitt inlägg såg jag att bilden på kalendern var mycket otydlig och att alla produkter inte ens kom med på den bilden. Men jag orkar faktiskt inte ta om bilderna! haha D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar