torsdag 27 januari 2011

Välplanerad dag.

För närvarande sitter jag i skolan och väntar på lunchen. Egentligen slutade jag för en timme sen, men jag är hungrig (Väntar också på Febe, inte bara på lunchen.). Mår inte speciellt bra idag heller. Precis som föregående dagar är det bättre på förmiddagen, men nu börjar det dala igen och ikväll mår jag väl skit igen. Tycker det kan gå över nu. Jag ska i alla fall köra hem till pappa sen och mysa med Tindra :) Jackie löper så hon är utfryst för tillfället. Tänkte kanske ladda ner en film och EVENTUELLT plugga lite. Låter väl som en bra torsdag? Sen planerar jag även att tjata på pappa om hunden, så blir vi väl ovänner, följt av att jag surar ett tag på mitt rum. (Eftersom jag inte orkar gå hemifrån i det tillstånd jag är i nu.) Ja, jag har min dag väldigt väl planerad. Och detta blev ett mycket tråkigt inlägg. Men mitt liv är tråkigt, allt bara är skit. Men det bättre sig väl... antar jag. Ska försöka slänga upp någon bild här sen också.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar