onsdag 26 januari 2011

Sjuk. (Eller nåt?)

Usel bloggning ja. Har inte alls känt för det, känner inte för det nu heller men jag skämdes lite. Så här kommer ett kort inlägg.

Igår satt jag och pluggade nonstop från det att jag kom hem tills klockan skig 00.00, duktigt va? Tog dock paus under handbollen (såklart). Jag blev i alla fall klar med allt jag skulle och i helgen ska jag skicka in boken för tryckning... spännande! sen mådde jag jätte dåligt igår, det sved i skinnet på hela kroppen, huvudet värkte, jag mådde illa, var yr samt att mina armar och rygg gjorde riktigt ont. Detta resulterade i att jag inte kunde sova inatt, i morse fick jag sminka ett öga, sen lägga mig ner en stund. Sminka ett till, lägga mig ner. Osv... jag satt till och med på golvet och borstade tänderna. Mår ungefär som igår nu, fast lite bättre.

Allt jobb är avbokat i helgen, jag som hade riktigt mycket och tyckte det skulle bli kul. Men ja, jag är väl inte ämnad åt detta. I vilket fall som helst så tänker jag inte ge upp riktigt än, men det börjar gå ditåt... Alltså händer det ingenting denna helg, utom firmafest med älskling! Det ska dock bli riktigt kul :) Jag får INTE vara sjuk då.

Nu ska jag vila lite och sen plugga lite idag också.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar