måndag 3 januari 2011

Angående headern, igen.

Angående headern så skulle jag lägga in en bild på min gamla, men hittade ingen sparad bild på den. Och hann inte printa den från bloggen då den försvann direkt när jag bytte. Hann inte ens spara ändringarna innan den gamla var försvunnen. Jag blev i alla fall jätte glad för kommentarerna! fortsätt kommentera, det gör min dag!

Angående kommentarerna på förra inlägget så använder jag Photoshop 7.0 :) Just denna headern är gjord med mycket enkla medel, älskar photoshop! Tack för att ni tycker den är fin, kom gärna med tips om ni har några!

Nu ska jag ut till djuren, sen sova. Kollade nyss på världens sämsta film... nog den sämsta jag har sett i hela mitt liv! kommer inte ens ihåg vad den hette.

Hörs i morgon, God Natt!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar