måndag 3 januari 2011

Morgon. Utan God.

För er som är intresserade så stiger läsandet av inlägget angående farligt lypsylanvändande stadigt.

God morgon förresten. Vaknade för någon timme sen, har ätit frukost o så. Vet inte vad jag ska göra nu egentligen...? Finns mycket jag behöver göra, bland annat skolarbete, men inget jag vill göra. Känner mig stressad över boken också, den skulle tryckas innan nyår, men fotografen har fortfarande inte skickat bilderna... tack för sponsringen liksom!

Kanske jag ska ta och gå med Tindra en runda...? eller rykta Cosmetica...? Jag vet inte, vi får väl se. Jag måste i alla fall fixa naglarna. Dom ser hemska ut. Kanske ska fixa med en ny header också... Och lägga in alla bilder jag lovat. Kanske.

Här är lite bilder från när jag och Tindra promenerade för några dagar sen:







Lite söt är hon allt :)
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar