måndag 17 januari 2011

Kortare sammanfattning av helgens bravader

Nu blev det dålig med bloggningen igen ja... Helgen spenderades inte alls som planerat. Klasserna blev inställda, den filmen vi skulle se på bio gick inte, pga att mitt bankkonto var betydligt smalare än jag trodde stannade jag i vinslöv hela helgen och det blev ingen träning, inte heller gjordes det någon läxa. Trots att allt jag planerat gick i kras så var helgen mycket trevlig! Bio i fredes, Little Fockers tittade vi på, och den var riktigt bra faktiskt! Sjukt rolig:) Lördagen spenderade jag och Oskar som ena äkta slashasar, vi degade med tjockismat/godis hela dagen. Mys! Söndagen blev spontant fylld av handboll, mycket trevligt! Nu har jag varit på utbildning och har återigen fått ny kraft och ny, stark vilja. Jag gillar dessa utbildningarna! Men det har jag ju sagt för.. ;) Nu har jag i alla fall blivit lämnad alldeles ensam... ska sova helt själv i vår stora säng... usch, jag saknar dig redan Oskar! :(

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar