söndag 9 januari 2011

Det finns så mycket som jag vill ha...

Kvällen igår spenderades i Knislinge, men inte på vanligt "Knislingevis", nej utan på "Sequence" vis! Tjejerna mot killarna, jag och Jenny ägde. Vi vann stort, så in your face killar!

Vi kollade också lite på en SVENSK vampyrfilm... trodde inte att det ens fanns? sen när blev svenskar vampyrer liksom? Tydligen så finns det minst två, inga att rekommendera säger jag bara. (Drömde att jag blev en vampyr inatt...)

Dagen har varit delvis slö och delvis aktiv. Jag fick sova till elva när jag blev väckt (Hade lätt kunnat sova någon timme till), inatt sover jag hemma för nu ska jag sova gärnet. I alla fall så blev det frukost, sen har jag flängt runt halva skåne känns det som. Fick dock låna Oskars jeep så det gick bra. Nu är det ju bara det att jag vill också ha en jeep... fy fan vad bra den var att köra! I alla fall så fick Jackie och Tindra träna idag. Dom var superlyckliga och det gick faktiskt rätt bra! Jackie måste komma i form till vintercupen nu ju! Även Sofia och Zorro fick träna idag, dom var duktiga dom med :) Det blev inga bilder eftersom vi iflmade, och eftersom mina hundar just nu är pinsamt dåliga så lägger jag inte ut någon :)

Nu har jag även sökt lite jobb då mitt inte har dragit igång riktigt än... plus att man ju faktiskt kan ha flera! money, money...

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar