fredag 7 januari 2011

Mycket att göra...

Morning. Nu har jag fått alla bilder av fotografen och boken kan äntligen göras klar!!! min handledare skulle läsa igenom texten för att påpeka eventuella fel, men han blev pappa och har nu ingen tid att hjälpa mig... So I am on my own! Ska göra klart allt och skicka iväg i helgen. Måste göra historian också. Skolan börjar ju snart... tyvärr... jag vill verkligen inte. Är så jävla trött på det nu! Blä.

Igår kollade jag äntligen klart på 30 Days of knight- Dark days. Den var sådär, mycket sämre än ettan. Men det kommer garanterat en trea, så bered er på det. Jag och Oskar gjorde också ett försök till Shrek 3, men jag somnade. Får fortsätta det projektet senare.

Idag har jag massor av saker jag behöver göra... Promenera med Tindra, rykta Cosmetica, plugga, städa, träna, hälsa på mor och för allt detta måste jag ju göra mig i ordning också. Jag kan säga att jag inte kommer hinna allt. Definitivt inte. Jag tror i alla fall att jag ska inleda med en promenat till Brostorps dammar och hälsa på storfiskarna :)

Hörs sen!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar