söndag 9 januari 2011

Mitt liv

Glömde säga att jag ramlade innan... slog anklen i en ispigg som liksom stack upp ur marken och satte mig på foten.. vet inte om ni fattar, men ont gjorde det i alla fall! Nu är den blå.. (Tyck synd om mig)

Sen tänkte jag på det här med mitt liv på 23 dagar... Det skulle ju vara klart i december månad, men nu blev det inte så. Så jag tänkte att jag helt enkelt tar vid där jag slutade, på dag 7. Ingen har ju sagt att det måste vara 23 dagar i följd.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Min tro
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Det här är betydelsefullt för mig
Dag 12 – Mina drömmar
Dag 13 – Min första hund
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Ett annat ögonblick
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Mina rädslor
Dag 21 – Min favoritplats
Dag 22 – Det här saknar jag
Dag 23 – Han/Hon jag vart tsm med längst

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar