torsdag 6 januari 2011

Slöaste dagen ever

Nu sitter jag här, har precis duschat. Idag blev jag väckt, åt världens frukost, gick upp igen. Sen har jag och Oskar legat i sängen och tittat på tv, ätit chips & choklad och sovit emellanåt... (han sover fortfarande, slöfock.) Sen har jag faktiskt slagit in ett par paket till mor, hon fyller år i morgon och idag ska vi fira henne. Så snart måste jag väcka Oskar samt göra mig själv i ordning så att ci kommer i tid till middagen.

Minst en sådan här slö dag måste man ha varje lov.

Igår var det kalas, mycket god mat och MARÄNGSVISS till efterrätt.. det är min melodi!

You are freak`n driving me crazy.


XoXo

1 kommentar:

  1. Haha ja, men vill inte sätta mig på tåget med hundarna om det skulle bli kaos :P

    Haha en kamelälghare!

    SvaraRadera