torsdag 13 januari 2011

Update!

De senaste dagarna har varit omtumlande, därför har bloggningen hamnat vid sidan. Skolan rivstartade i tisdes och jag har varit sjukt trött på kvällarna. Som vanligt har ju inget varit som det ska, med schema osv. Men nu känns det som att det börjar ordna upp sig:) Imorgon har jag bara en lektion som börjar halv ett, så det känns ju skönt :) Bokningarna med jobbet börjar rulla in, förhoppningsvis pengarna också snart... Projektet är nästan helt klart, måste läsa igenom det en sista gång och lägga in de sista bilderna. Sen är det äntligen klart. Helt underbart! Sen har jag varit i Vinslöv ett tag nu så jag har kunnat umgås med älskling, mys på det! Ikväll ska jag åka och bli klippt, i helgen är det jobb och på lördagkväll blir det middag hos Febe! Måste träna hundarna, kanske jag kan få med Oskar på bio också... Vi får väl se, men det ser bra ut i alla fall! Äntligen börjar allt kännas bra! Längtar till hästen kan sättas igång och tävlingarna startar... men det är kanske bra att allt kommer i omgångar, successivt liksom. Hade nog blivit för mycket på en gång annars.

Idag hade vi vår första riktiga lektion med Hitler. Hitler undervisar biologi och trots att jag är SJUKT rädd för denna människa så var lektionen otroligt intressant. Känns som att terminen kommer bli bra. Något jag dock inte längtar efter är när vi ska ta med vårat eget kiss till skolan och undersöka det... jag känner inte att det lockar riktigt... inte mig i alla fall.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar