torsdag 27 januari 2011

Paranormal activity 2

Här i min ensamhet har jag tittat på paranormal activity 2. Ettan var riktigt bra, jag var sjukt rädd, kissade nästan på mig. (Jag tror ju på sånt här med spöken, demoner, osv. Till en viss mån i alla fall.) Ja, den satt fastetsad i mitt huvud ganska länge efter att jag sett den. Så nu när tvåan kom var jag ju helt enkelt tvungen och se den. Och jag kan meddela att den inte var alls lika bra. Jag ska inte svlöja för mycket om andra vill se den, men det enda läskiga som händer finns på trailern, typ. Den var läskigare än filmen :) Men den var ändå okej, inte värdelös liksom. Ingen bortslösad tid. Som eran är nu när ni har läst detta oerhört babblande-osammanhängande-utdragna inlägg. Mitt huvud sprängs snart, Hejdå! (Vi får se hur många mardrömmar jag får inatt.)



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar