onsdag 29 september 2010

Skolblogg

Sitter återigen i skolan och bloggar, alltså blir det inga bilder idag heller.

Hämtade bilen efter skolan igår! wiie, den var rolig att köra, mest för att den är min! :)

Red Cosmetica igår också, måste beställa reflexer för det var fan vad fort det blev mörkt! Kände mig helt utlämnad. Efter det körde jag till mamma en liten stund. Ska dit en dag i veckan så hon får se bilen i dagsljus! (=

Tidigare idag hade vi historia och Vår lärare (Gittan) Skrev på tavlan samtidigt som hon pratade. Febe lyssnade inte riktigt och när hon sen skulle skriva av vad som stod på tavlan lät det såhär:

Febe: Vad står det där?
Gittan: Asientorätten.
Febe: Ahaa, jag trodde det stod Asienförrätten...
Gittan: Jaha, vårrullar då med andra ord.


haha så kan det gå!

Nu har jag håla eftersom dansk-lektionen ska äga rum ikväll istället (drygt!) Sen ikväll ska jag hem till Oskar! han är mycket efterlängtad, min lilla gullunge :)

Nu tänkte jag faktiskt göra lite nytta och plugga lite.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar