tisdag 14 september 2010

Sömn tack!

Idag blir det en snabb uppdatering eftersom jag är i jäkligt stort behov utav sömn just nu. Höll på o ramla av när jag red innan, så trött jag var. Haha

Dagen har varit bra, rullat på som bara den. Fast egentligen hade jag behövt ett 48 timmars dygn...

Det blev klart idag att jag och Evita ska vara med laget i allsvenskan i år:) trevligt, det kan nog bli kul!

Har pluggat som attan idag (Ikväll) och det går frammåt. Men jag har så jäkla mycket just nu så jag skulle bara vilja spy på allt egentligen. Jobbade i alla fall en del med projektet idag, skrivandet alltså. Det är faktiskt riktigt kul när man väl sätter sig ner och gör det. Synd att det inte finns mer tid bara.

Imorgon är det en lektion, och om det inte regnar (hoppas, hoppas) så blir det träning med hundarna. Jag skippar ridningen i morgon eftersom denna veckan är heeelt smockad med läxor.

Nu är klockan över halv 1 och jag måste fixa naglarna med. Dax att stänga datorn nu.

Sov gott!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar