söndag 12 september 2010

Stress....

Då var helgen över, redan. Det går alldeles på tok för fort nu. Jag vill ha mer ledigt, och då var detta ändå en långhelg. Och nu veckan som kommer går jag hela. Blö på det.

Hela helgen har känts lite stressig på något vis... Fredagen ägnades åt plugg och ridning. Sen åkte jag till Oskar. I lördes skulle Evita tävlas, vilket gick fantastiskt bra! Bästa tid i första klassen, perfekt runda. Andra klassen fick hon ett riv i, så jävla surt. Hade så gärna viljat vinna den, jävligt låg standard var där med så det hade inte varit så svårt precis. Men en fjärdeplats blev det i alla fall, och hon var jätte duktig! Vi får ta revansch nästa gång :) efteråt kom Oskar så sov vi i mammas hus eftersom hon ändå var i Ystad. Jag lagade mat och efterrätt, mums! Idag har jag pluggat, promenerat med Tindra och ridit. Har en del läxa kvar, och för att inte tala om projektarbetet! döda mig. Känner mig sjukt uppstressad redan. Usch.

Här kommer lite bilder från träningen med hundarna förra helgen. Blev bara ett par bra, ingen på Jackie och Coxi dock. Men planeringen är nog att träna på tisdag igen:)



Nu är jag svintrött, ska duscha och fixa naglarna sen sova. Ska bli skönt.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar