söndag 5 september 2010

Söndag igen.

Det är söndag och det innebär att det är skola imorgon. Åh vad jag hatar skolan. Har gjort danska nu, men var en hel del jag måste fråga om, jag hade nämligen inte fått alla papper? lätt att göra det då. En bra sak är att nästa vecka är det en bra vecka, jag är alltså ledig på fredag. Riktigt skönt, fyra dagar är lagom. Behöver göra kemi och svenska med, men det får bli ikväll :)

Gårdagen var helt okej, det var som sagt Hannahs 20 års dag. Det började med käk, mycket god mat! (på tal om mat så är jag hungrig, haha) Sen åkte vi in till stan för att bowla, och det gick förvånansvärt bra för mig! Det gick bättre och bättre desto mer tiden gick, borde det inte varit tvärtom? haha det får förbli ett mysterium! Sen åkte vi tillbaka till Knislinge och fy fan vad jag frös- jag hade glömt jackan hemma! och såklart var det typ den kallaste natten på aslänge, brr. Jag tog inga bilder då jag glömde min mobil (som jag för övrigt glömde i Knsilinge, där den också finns just nu) men tack i alla fall alla som var där!

Nu ska jag göra mig i ordning för snart kommer mamma med hundarna, sen blir det agilityträning! Marika och hennes vovve ska också med idag. Sen måste jag jobba med projeket så Cosmetica får vila idag :)

Förhoppningsvis kommer det bilder från agilityn senare!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar