fredag 17 september 2010

Forcerat inlägg.

Oj, vad slarvig denna veckans bloggning blev... men jag har inte hunnit/orkat. Som vanligt! (Y)

Har pluggat mest hela veckan. Och hoppat Evita, vilket gick superbra! Känns bra inför imorgon då det ju är första omgången i allsvenskan, ska bli riktigt kul!

Veckan har för övrigt varit ganska jobbig, seg, och av någon anledning ganska hemsk. Allt (nästan) har liksom... gått dåligt. Däremot så fick jag reda på idag att vi ska prova studentmössor på måndag! wiie! gud vad jag längtar tills det är dags för studenten!!

Igår var jag på körskolan, sista innan uppkörningen nu! men jag säger inte när det blir... hihi

Känner mig inte speciellt inspirerad att skriva just nu.. vet inte riktigt varför? kanske jag skriver ikväll, annars får vi verkligen hoppas att det går bra i morgon, för DÅ får jag ju verkligen lust ;)

(Be till vädergudarna att det inte regnar imorgon!)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar