lördag 25 september 2010

Luften går ur

Usch vad jag är trött. Alltså inte trött, jag hade kunnat göra vad som helst ikväll, men trött. På allt klöddar och jävlas.

Tittade på en bil med brorsan igår, för dyr för det den var. Snubben vägrade gå ner i pris, för att han hade krockat och hade inte råd att gå ner. Men ska jag betala hans jävla krock? nejtack. Tittade på en annan idag, sjukt slö. Så nejtack. Nu ger jag upp blocketsäljarna och åker in till Kristianstad för att kolla hos en bilfirma istället. Hoppas på bättre lycka då (måndag).

Igår var jag hos Oskar och även Tindra fick följa med! det tyckte hon nog var mysigt, hon fick ju hur mycket uppmärksamhet som helst! enda hunden i huset och fler familjemedlemmar! hon stormtrivdes. Idag åkte vi (Jag och Tindra) till Östra ljungby för att hälsa på Juliet och träna lite. Trevligt!

Både Evitas hoppträning blev inställd (P.g.a bilprovning) och Party lite mötet blev också inställt. Och någon läxa har jag inte hunnit med. Cosmetica blev inte riden heller eftersom jag skulle kolla på bil. Typiskt. Däremot har jag varit hos doktorn som planerat! det gick ju bra, ingen astma här inte. Frisk som en nötkärna, men med mindre lungor än alla andra. Det är mitt lilla handikapp, men det ska jag väl kunna dras med!

Imorgon är det tävling med Evita, kul! Vår tur att vinna kanske? Det hade sannerligen suttit fint. Cosmetica är anmäld till nästa helg med. Första innetävlingen för henne! ska bli spännande. Min lilla virrpanna :)

Kvällen blev ju inte överdrivet rolig. Klockan är kvart i tio och jag är rastlös. Oskar har övergivit mig denna tråk-kväll, dumma dig. Fick höra att brorsan ligger på akuten också. Inte någon bra dag för familjen Nilsson alltså! meen vi klarar oss alltid :)

Nu har jag ingen plan alls för vad jag ska göra... kolla på en film kanske.

Tindra i Östra ljungby (hon börjar växa ur täckena!)


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar