fredag 3 september 2010

-_-

Jag är så trött. Trött på allt. Eller ja inte allt, men mycket. Sitter hemma denna fredag (Sorgligt, jag vet.) och tittar för tillfället på Kristallen. Fy fan vad ful klänning Tilde de Paula har. Och för att inte tala den ena från curlinglaget... hallå? man klär inte ens sin treåriga dotter så innan hon ska på kalas. Herregud, skaffa stylist. Okej för curlinglaget ändå eftersom de inte ska stå där hela kvällen, men Tilde de Paula, skärpning säger jag bara!

I morgon ska jag rida, plugga, gå med Tindra, plugga, städa, plugga och sen ska vi fira Hanna på kvällen. Tur att det händer något i alla fall, så slipper man krevera här hemma. Jag är typ som en hundraårig tant som sitter hemma jämt och är trött och gnällig. Haha, men som sagt, tur att det händer något.

Hoppade förresten Evita innan, gick bra :) Hon är som en liten tickande bomb, men sålänge hon får hoppa så smäller det aldrig! haha

Datan cepar som som in i helvete, så bilderna kommer in i morgon.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar