torsdag 23 september 2010

Inte en ledig stund!

Jag känner mig så otroligt lätt just nu. Det är så skönt att denna veckan är över! till att börja med var körkortsdagarna en riktig pärs, jag sov inte på nätterna och var sjuuukt nervös. Sen när det var över kom ju såklart nästa problem. Svenska tal och Religionsprov. Inget av det var påbörjat eftersom jag varit så nervös att jag inte kunnat göra något annat än körkortsteori. Nu är det Torsdagkväll och allt är över, skönt! är ledig imorgon också, ännu bättre. Nu är det kanska lugnt med läxor nästa vecka, dock ligger ju projektarbetet och skaver. Måste göra det.

På måndag är det studiedag, vilket innebär att detta blir en riktig långhelg! :) Men jag har så mycket att göra att det inte blir så mycket tid över till att njuta av den. Saker som ska göras i helgen:

* Svenska
* Engelska
* Danska
* Projektarbete
* Doktorn
* Kolla på/prova bil
* Rida Cosmetica
* Hoppa Evita
* Tävla Evita
* Östra Ljungby med Tindra
* Träna hundarna i Hässleholm
* Möte med Party Lite

Som ni ser är det ganska späckat. Vill ju gärna ha så mycket tid som möjligt med älskling också! Så vi får se hur det blir med bloggningen, ser lite halvtaskigt ut på den fronten.

Nu ska jag bara göra INGENTING. Det är efterlängtat. Hade dock varit mycket bättre om Oskar kunde varit här och gjort ingenting med mig :(

Tindra på Annica Allers kurs


Tindra simmar. Jag vill ha sommar igen!!




XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar