lördag 4 september 2010

Stress

Egentligen är jag jättestressad, men ett kort inlägg blir det ändå :)

Av allt det jag skulle hinna med idag så hinner jag typ ingenting eftersom vi tydligen skulle iväg mycket tidigare än jag trodde. Jag har bara hunnit rida och planera lite med träningar och tävlingar hittills... (Egentligen hatar jag att stressa, men ändå består halva mitt liv av stress?) Men skit samma, jag får plugga röven av mig i morgon istället. Lite hinner jag idag med. I morgon ska vi till Hässleholm med hundarna också, ska bli kul (=

Mina naglar är i stort behov av att målas om, men acetonet är slut. Stort problem va? haha jag får hoppas att ingen kollar!

Nej nu måste jag duscha. Bilderna jag skulle lägga in är på andra datan. Jag blev så trött på den igår så jag orkade inte ens starta den idag. Men dom kommer, jag lovar! haha

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar