torsdag 9 september 2010

Denna veckan gick fort!

Oj vad tiden går fort! har åter igen inte hunnit blogga. Men nu är jag tillbaka igen!

Jahaa, vad har hänt sen sist då? Det var ju först och främst träningen med hundarna då. Gick skitbra allihopa, även om Tindra flippade lite på slutet. Men hon är lite knäpp så det är väl bara att strunta i antar jag :) Blev inte många bilder, men ett par stycken blev faktiskt riktigt bra! dock fick jag inte kameran med mig så jag får sno dom när jag är där nästa gång, ska försöka komma iväg och träna i heögen också.

Måndagen var det vanliga- skola och ridning. Helt okej, kemin går sjukt bra nu så det känns lite roligare att gå till skolan igen. Inte roligt, men roligare. I tisdes var det också skola och ridning, sen blev det Oskar på kvällen, där har jag varit tills nu. Mys på det. Och nu sitter jag hemma och skulle ridit, men det är full storm och jag har ingen lust till att rida. Däremot ska jag vara så pass duktig att jag ska plugga en stund, närmare bestämt fram till klockan 20:00 då det är idol.

I morgon är det ledigt, sen får vi se vad helgen tänker bjuda på.

Hörs,

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar