lördag 2 oktober 2010

Hoppträning

Usch, jag känner mig sjukt stressad, men ändå sitter jag och bloggar? jag inbillar mig att det hjälper lite.

I tordes hoppade jag Evita i Vinslöv, gick jättebra! det är fan att jag är för gammal, eller att vi inte kom på att jag kunde rida henne för ett par år sedan. Jag har aldrig ridit en så bra ponny. Tänk att hon är hoppad i en dryg månad och hon hoppar redan 1.10 helt utan och blinka. Undrar var hennes gräns ligger? Om hon ens har en gräns? Hon är i alla fall helt otrolig. Den som köper henne kommer kunna gå riktigt långt. Käner mig lite avundsjuk faktiskt.

Var precis i Vinslöv och tränade Cosmetica, det gick ganska bra. Skulle varit i Lillhagen och tävlat egentligen, men det blev inte. Det blir Flyinge nästa istället.

Annars har det inte hänt mycket tror jag... hade en massa jag skulle skriva igår, men jag orkade inte. Och nu är det inte väsentligt längre. Imorgon är det i alla fall allsvenskan med Evita, revansch ska tas!

Tänkte att jag ska jobba på projektet nu, det är hög tid!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar