måndag 25 oktober 2010

Man slutar aldrig förvånas

I skrivande stund sitter jag hos mamma och äter min alldeles egna hemmalagade student-lunch. Pommes och en cola! gott det. (Mamma är för övrigt i Ystad, därför blev det ingen vettigare mat. Men gott är det i alla fall!)

Dagen har väl varit lite blandad. Fick ännu mer läxor till denna veckan, tal i Engelska! så nu är det engelskan, kemi, svenska och religion. Sen är där en heeeeel massa grejor som ska göras under lovet. *Suck*

Senare idag ska jag och Tindra åka till Julia (I Öllsjö då, inte Östra ljungby. Fast dit hittar jag ju nu.) så ska vi gå en runda med våra söta hundar och prata lite skit. Trevligt och välbehövligt, jappjapp. Sen åker jag och Tindra till Oskar och imorgonbitti ska vi träna för en ny tränare! spännande.

Måste för övrigt bada Tindra också innan Vi åker. Det ÖSTE ner regn när vi tränade igår och sen har hon ju då vallat dagarnan i ända, i djuuup lera. Hon gillar det, men det gör inte min bil. Tror inte Lotta skulle gilla att hon klampar in där med all lera i äsphult heller... Så bad för henne, kanske ett bad för bilen också, vem vet?

En liten bild som piggar upp en grå måndag som denna.


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar