söndag 31 oktober 2010

Bowling

Efter god middag (Kebebtallrik) i Knislinge igår kväll bokades spontant två bowlingbanor och kvällen var räddad. Jag gillar ju inte bowling så mycket dock, antagligen för att jag är så dålig på det. Förlorar alltid. Igår kom vi fram till att våran bana lutade (På båda håll, som en gungbräda liksom. När klotet rullade över mitten så vippade banan ditåt.) plus att våran var längre än killarnas. Haha, vi kom också fram till att det borde klassas som mobbing när käglorna står och vippar, men aldrig ramlar. I vilket fall som helst så var det faktiskt rätt kul, det gick förvånansvärt bra för mig! nästan historiskt bra. Jag är nöjd! fick dock sjukt ont i fingret... Ni som går i min klass minns kanske att jag skadade det på idrotten? ja, det gör i alla fall fortfarande ont. Speciellt när man bowlar! haha

Idag har jag hittat ett ställe som jag kan ha mina (blivande) lamm på! jätteglad blev jag, så har varit där och kollat och mätt upp. Nu ska jag bara köpa allt som behövs till dom innan jag kan åka och hämta dom små liven! :D

Ska snart åka till Fia, hon har nya hästar som jag ska kolla på :) plus att vi ju inte har setts på länge! sen måste jag plugga ikväll. Hörs kanske senare.



XoXo

1 kommentar: