fredag 15 oktober 2010

En hel vecka har redan gått.

Denna veckan har varit minst sagt hektisk! Ingeting har blivit som planerat och bloggningen har blivit totalt försummad, lite dåligt samvete har jag allt.

Sitter just nu i skolan och väntar på att kemilabben ska börja. Många dagar har gått sedan sist jag bloggade så det blir en snabb-update med det viktigaste. Inga bilder blir det, kanske kommer in några ikväll.

Har haft historiaprov, psykologiprov, danskaprov, engelskatal, engelskaläxa och svenskaläxa till denna veckan. Plus att jag i onsdes var i Malmö och fixade frillan, som jag för övrigt är helt förälskad i! Min frsör är bäst. Och lite magisk tror jag. Tack Angelica, det gjorde du bra! :) Annars har jag bara ridit... varit med Oskar, pluggat och sovit. Tränade Tindra i Hässleholm i söndes också. Idag efter skolan ska jag träna Cosmetica i Vinslöv, kvällens planer är ännu inte smidda. Helgen består av tävling lördag och söndag, middag på lördag och agilityträning på söndag (Med Juliet!). Måste också plugga på kommande veckans prov, bl.a. högskoleprovet! brrr Så ja, vi får väl se hur det blir med bloggningen. Några bilder från tävlingarna ska väl i alla fall komma in.

Hörs kanske senare.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar