söndag 3 oktober 2010

Allsvenskan!

Klockan är i skrivande stund 20:53 och jag hade kunnat gå och lägga mig för två timmar sen.

Dagen har ägnats åt allsvenskan i Hässleholm, och fast det var Röinge som var arrangören för dagen så kom vi faktiskt hem idag! Inte illa pinkat. Evita gick jättebra i förklassen, och även så i grunden med laget. De andra tjejerna i laget var också duktiga så vi kom till omhoppning! Där fick Evita ett pet. Ett riktigt pet alltså, jag hörde inte ens att hon rörde bommen, eller att dem ramlade ner för den delen. Blev lite chockad när jag såg att den var nere efteråt. Men jag är i alla fall supernöjd med Evita, den stackaren är trött nu! detta var nog hennes fjärde tävling tror jag. Riktigt bra jobbat! underbara ponny. Turen var inte på vår sida idag, men jag har nog aldrig haft så roligt i en allsvenska som jag faktiskt har haft med detta laget. Riktigt kul och super bra jobbat tjejer! Vi har framtiden framför oss.

Åkte till sjukhuset och hälsade på bror efter tävlingen, vilket var kul då han mådde bättre idag! Krya på dig! :)

Mästerfotografen Febe var på tävlingen och tog lite foton åt mig, jag bugar och tackar så hjärtligt för det! Blev en hel del fina bilder, men å andra sidan så är en så snygg häst och en så bra fotograf ett vinnarkoncept! (Några bilder kommer in så fort jag har fått dom!)

Oskar kollade också på oss idag, du skulle bara veta hur kul jag tycker det är när du är med! Älskar dig massor <3

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Bland annat fixa naglarna, det blev inte så bra igår. (För er som är sååå intresserade av mina naglar!)

Mina ben värker och jag är trött. Vi hörs

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar