fredag 29 oktober 2010

Nedräkning

Återigen sitter jag i skolan och bloggar. Just nu väntar jag bara på att kemin ska börja så att den kan sluta, för sen är det ju LOV! Nedräkningen har börjat.

hade velat göra något kul ikväll, men det kan jag fetglömma. Medans alla andra är ute och roar sig så ska jag sitta hemma och putsa/tvätta alla grejor till i morgon. Cosmetica ska tävlas, jag ser fram emot det. Träningen igår gick bra och det käns som att hon är i riktigt bra form nu. kul! Mamma följer med och gör matlådan med, DET brukar inte bli illa kan jag lova! Nice. Förhoppningsvis får jag lön för fredagens möda imorgon :)

Förresten, en rolig sak sades igår på träningen:

(Frågan om Cosmetica var lika gammal som hennes bror som bor i Vinslöv kom upp.)
Pappa: Ja, det måste dom vara, hingsten fanns bara här ett år.
Lina: Ja, och tur var väl det. Det har ju fört med sig en jäkla massa skador.

*Tystnad*
Lina: På människorna som försökt rida avkommorna då alltså.

Haha ja, det var minsann några sanningens ord!

Hörs kanske senare.





XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar