söndag 31 oktober 2010

Statistik

Jag har funderat lite... undrar vilka som läser min blogg egentligen... Har hållt koll på statistiken den senaste tiden och jag har faktiskt ca 100 besökare i veckan. Men vilka är det?! jag vet typ... fem.. lite skumt. Men det är jag glad för, då har jag ju en anledning att blogga i alla fall! :)


P.s Det har ringt någon på dolt nummer till mig skit mycket de senaste dagarna. Jag har inte kunnat svara eller inte märkt när det har ringt. En gång ringde det klockan 12 på natten. Då vågade jag inte svara. Idag ringde Oskar på dolt nummer eftersom han fick låna telefon. Nu ringde det från dolt nummer igen och jag svarade, trodde ju det var Oskar. MEN NÄÄE! Det var någon snubbe från USA!?! sån chock jag fick. Jag blev så rädd att jag lade på. Haha

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar